24 Aralık 2011 Cumartesi

AŞK -I GİTAR

EVET gitarı olanlar ve olmasını isteseyenler iyi bilirler bu tutkuyu...Müziğe karşı yoğun ilgisi ve yeteneği olduğunu düşünenler için enstrüman öğrenmeyi çalabilmeye başlamak için çok iyi bir seçenektir bence...ama bazıları vardır ki alırlar ve öylece odalarında bir aksesur gibi bi köşede bırakırlar..benim merakım ise aslında mobilya ve genç odaları kataloglarını ve dergilerini incelerken başladı...o güzelim duruşa asalete ve rengine göre olan şıklığına vuruldum.ama çalmak falan daha hiç düşünmeden tabi ...sonra ise gittikçe artan bir merakla ve rock müziğe olan ilgimle bu merak bir tutkuya dönüştü günler geçtikçe... hele ki elektro gitar'a resmen hayran oldum ...benki kendimi bildim bileli müzik içiçe büyümüşümdür ama gitar veya başka bi enstrümanı çalabilmeyi istemek o duyguyu hissettmek bana uzakdı doğrusu...niye olmasın dedim kendi kendime biyandanda pek çekingen tavırla ..

O gün bugündür bu tutku büyüyerek beni isteklerim konusunda daha da kararlaştırdı.başarısız olsam bile umrumda değil artık...ihtimallerden vazgeçtim ben içimdeki müzik aşkını keşfettim ...artık en sevdiğim mekanlar arasında enstrüman mağazaları yer almakta 5 yıldır...her biri apayrı bir dünya ve tutku...kaybolup gidiyorum enstrümanların içinde zaman duruyor sanki rengarenk elektro gitarlar ve daha nice tarzda olan gitarları farkettikçe yüzümdeki gülücük ve sonsuz merak dahada katlanıyor içimde gitgide...öğrenciyken bu ilgi ve istek daha farklı bi boyutta olabiliyor tabi...derslerin arasında kaçamak kaçamak molalar ile çalmaya başlamanın heyecanıyla dünya umrunuz da olmaz hiç...Aşk-ı Gitar işte böyle bişey ...bilenler bilir anne ve babanızdan sonra belki de en çok bağlandığınız şeydir...